Cijene telefoniranja u Crnoj Gori više su nego u Srbiji i Makedoniji, iako na tim tržištima posluju kompanije koje su crnogorski operateri. Prema podacima Agencije za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost, cijena lokalnog poziva od tri minuta u Srbiji i Makedoniji košta 2,1 i 5,8 centi, dok je u Crnoj Gori sedam centi. Na tržištima u Makedoniji i Srbiji posluju, između ostalih, Telenor, Mađar telekom vlasnik Crnogorskog telekoma i Telekom Srbija, vlasnik M:tel-a. Ukupne naknade koje plaćaju operateri u Crnoj Gori su oko dva odsto, a Agencija je nedavno utvrdila da su Crnogorski telekom, Telenor i M:tel monopolisti i propisala im mjere čiji je cilj uvođenje malih operatera na tržište i smanjenje cijena kroz veću konkurenciju. Analizom koja je obuhvatila samo pristup domaćinstava i kompanija fiksnoj mreži utvrđeno je da su veleprodajne cijene u Crnoj Gori između dva i po puta, odnosno 41 odsto veće nego u zemljama okruženja i Evropske unije, što onemogućava konkurenciju.
Cijene telefoniranja u Crnoj Gori više su nego u Srbiji i Makedoniji, iako na tim tržištima posluju kompanije koje su crnogorski operateri.
Prema podacima Agencije za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost, cijena lokalnog poziva od tri minuta u Srbiji i Makedoniji košta 2,1 i 5,8 centi, dok je u Crnoj Gori sedam centi. Na tržištima u Makedoniji i Srbiji posluju, između ostalih, Telenor, Mađar telekom vlasnik Crnogorskog telekoma i Telekom Srbija, vlasnik M:tel-a.
Ukupne naknade koje plaćaju operateri u Crnoj Gori su oko dva odsto, a Agencija je nedavno utvrdila da su Crnogorski telekom, Telenor i M:tel monopolisti i propisala im mjere čiji je cilj uvođenje malih operatera na tržište i smanjenje cijena kroz veću konkurenciju. Analizom koja je obuhvatila samo pristup domaćinstava i kompanija fiksnoj mreži utvrđeno je da su veleprodajne cijene u Crnoj Gori između dva i po puta, odnosno 41 odsto veće nego u zemljama okruženja i Evropske unije, što onemogućava konkurenciju.
Iz Telenora su agenciji Mina-biznis kazali da su veleprodajne cijene predmet regulacija i da ta kompanija u svom poslovanju primjenjuje one koje je odobrila Agencija za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost, ali i da će svoje cijene uskladiti u rokovima koji su definisani rješenjem Agencije.
Crnogorskom telekomu naložene su mjere koje će onemogućiti obračun impulsa sa previsokim cijenama, neopravdano vezivanje pojedinih usluga u pakete, davanje neosnovane prednosti nekim korisnicima kao i ograničavanje konkurencije politikom cijena.
Iz Crnogorskog telekoma naveli su da je rok od 90 dana prekratak za izradu svih dokumenata i implementaciju usluga, ali i da će uložiti veliki napor da bi se dostigli zadati rokovi.